Administratiekantoor Rob Bakker

Ons kantoor

Team

Kom meer te weten over Administratiekantoor Rob Bakker

Administratiekantoor Rob Bakker is de afgelopen jaren uitgegroeid tot een breed financieel advieskantoor voor ondernemers én particulieren in de regio West – Friesland tot Amsterdam. Vele tevreden klanten gingen jou voor, maar wat maakt ons nu zo speciaal?

 

Wij geloven in een persoonlijke aanpak en vinden dat advies alleen bruikbaar is als dit helemaal op jouw situatie is afgestemd. We bieden advies in de breedste zin van het woord, het gaat er namelijk om wat je als mens bezighoudt! We geven je dus adviezen die er écht toe doen.

 

Ons klantenpakket bestaat voornamelijk uit particulieren en zakelijke klanten in het MKB. Dat wil zeggen dat we onze diensten verlenen aan zzp’ers, maar ook aan controleplichtige bedrijven. Binnen ons kantoor hebben we een administratief en een fiscaal expert. Hierdoor kunnen we voor al je vraagstukken een passend antwoord geven.

 

Wij zijn van mening dat een adviseur achter je moet staan, zelfs als er moeilijke tijden aanbreken. Het is voor ons erg belangrijk dat onze klanten het gevoel hebben dat ze altijd contact met ons op kunnen nemen, zonder te horen te krijgen dat het erg druk is. Of erger: de vraag of u later teruggebeld kunt worden, maar uiteindelijk dagen moet wachten op dit telefoontje. Kortom wij vinden dat jouw adviseur moet aanvoelen als een zakelijke vriend, die soms een kritische vraag stelt, omdat dit je aan het denken kan zetten.

Rob Bakker
Fiscaal adviseur
Petra Spaans
Administratief expert
Joost van Tongeren
Allround expert
Werkwijze

Hoe gaan wij te werk?

Tarieven

Onze tarieven

Uniek! Elk bedrijf heeft een andere boekhouding en elke ondernemer heeft andere wensen! Daarom bepaal jij hoe wij gaan samenwerken, stel je eigen abonnement samen.

Naast de maandtarieven kan ons kantoor ook ingeschakeld worden voor eenmalige projecten. Zoals o.a. ondersteuning bij een overname van een bedrijf. Onafhankelijke beoordeling van een administratie. Voor deze eenmalige projecten geldt ons uurtarief van €80 per uur.

Eenmanszaak of ZZP

v.a. €50 p.m.

€50 per maand

  • BTW kwartaal aangifte
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Jaarrekening

€25 per maand

  • Wekelijks administratie verwerken

€25 per maand

  • o.a. verzekeringen, financiëringen, fiscale zaken
  • Bedrijfsanalyse, toekomstplan, particulier
  • Jaarrekening

€25 per maand

  • o.a. contact met de belastingdienst
  • Hulp met administratieve problemen, of het werken met de computer
  • Hulp met financiëringen of achterstanden

€12,50 per maand

  • Salarisadministratie v.a. €12,50 per maand
  • BTW aangifte per maand
  • Bij extra werk door handmatig inboeken v.a. €12,50 per maand
  • Online boekhoudprogramma¿

VOF of B.V.

v.a. €100 p.m.

€100 per maand

  • BTW kwartaal aangifte
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Aangifte vennootschapsbelasting
  • Deponering jaarrekening
  • Notulen van de Algemene Vergardering
  • Jaarrekening

€25 per maand

  • Wekelijks administratie verwerken

€25 per maand

  • o.a. verzekeringen, financiëringen, fiscale zaken
  • Bedrijfsanalyse, toekomstplan, particulier

€25 per maand

  • o.a. contact met de belastingdienst
  • Hulp met administratieve problemen, of het werken met de computer
  • Hulp met financiëringen of achterstanden

€12,50 per maand

  • Voor elke BV (holding)
  • Salarisadministratie v.a. €12,50 per maand
  • BTW aangifte per maand
  • Bij extra werk door handmatig inboeken v.a. €12,50 per maand
  • Online boekhoudprogramma
Testimonials

Referenties

Vacatures

Beschikbare vacatures