Het all-in tarief van ons kantoor bevat de volgende werkzaamheden:

  • het inrichten van uw administratie;
  • het bijhouden en verwerken van mutaties;
  • de aangifte van de omzetbelasting per kwartaal;
  • advisering op het gebied van verzekeringen, financiering en fiscale zaken;
  • schriftelijke- en telefonische contacten met de belastingdienst;
  • per kwartaal een overzicht van de verlies- en winstrekening;
  • jaarlijkse opstelling van de balans- en verlies- en winstrekening;
  • jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting en premie volksverzekeringen.

(De loonadministratie is niet inbegrepen, dit gaat naar loonstrook en in overleg met het kantoor waarmee wij samenwerken.)

Voor de volgende werkzaamheden werken wij wel met een uurtarief:

  • Bezwaarzaken/-procedures (Bijvoorbeeld tegen onterechte aanslagen inkomstenbelasting, te hoog opgelegde aanslagen omzetbelasting.)
  • Aanvragen in verband met een eventuele financiering voor uw bedrijf.
    Voor deze werkzaamheden vragen wij € 50,00 per uur excl. BTW. Echter u krijgt altijd van tevoren een duidelijke prijsopgaaf als wij deze werkzaamheden voor u gaan uitvoeren. Dus nooit achteraf. Zie eventueel ook onze voorwaarden.


Een bedrijf kan een flinke omzet hebben, maar tegelijk een kleine boekhouding voeren, of andersom een klein bedrijf kan een flinke boekhouding hebben (bijvoorbeeld een webshop met veel transacties.) Op basis van ervaring geven wij hieronder een richtprijs op jaarbasis.

Wij werken met een abonnement waarvoor u eens per maand een factuur krijgt inclusief BTW.  Het standaardabonnement bedraagt € 1.260,- exclusief BTW per jaar.
Per maand krijgt u een factuur van € 105,00 exclusief 21% BTW.
Al onze prijzen zijn exclusief BTW.

Vraag een offerte aan voor meer inzicht in wat het voor u kan gaan kosten. De opzegtermijn is altijd één maand (wederzijds). U zit niet vast aan langdurige contracten. Zie eventueel ook onze voorwaarden.

Bovengenoemde prijzen gelden niet voor eenmalige projecten, voor maatwerk kunt u het beste even een e-mailbericht sturen. Ook lossen wij problemen met de belastingdienst op, bijvoorbeeld als u achterstanden in de administratie heeft. Echter hiervoor gelden bijzondere regels, ook daarover verzoeken wij u contact met ons op te nemen. Zie eventueel ook onze algemene voorwaarden.

Blijf op de hoogte via onze nieuwsbrief

Meld u aan voor onze gratis nieuwsbrief!
Zo blijft u altijd op de hoogte van de belangrijkste wijzigingen en informatie.

Uw gegevens worden niet aan derden verstrekt en u kunt zich altijd weer uitschrijven.

Uw E-mailadres:

Ongeldige invoer.

Ongeldige invoer
Voer de 4 cijfers in
Voer de 4 cijfers in

Ongeldige invoer